sobota, 23 października 2010

Zzieleniała Alexis

Estetyka lat 80tych i serial opowiadający losy rodziny Carringtonów to moja ulubiona modowa inspiracja. Błysk ,blichtr, przepych do bólu. Może dlatego mnie to tak pociąga ponieważ kiedy oglądałam ten film (jako mała dziewczynka) ociekający luksusami bogatego życia i cudownymi ubraniami w naszym kraju dopiero coś zaczynało się zmieniać. Taki świat był mi nieznany,dlatego pociągający. Moje lalki bawiły się w Alexis i Cystal ,sama szyłam im ubranka ,by przebierać je bez końca ;) taki sentyment pozostał mi do dziś i pewnie nie raz się jeszcze do tego będę odwoływać. Dziś małe prze pracowanie tej fascynacji. Zrobiłam dwie wersje. Pierwsza z czarnymi szpilkami z lat 80tych i futerkiem to Schwarz charakter-Alexis. Dla Cystal dodałam pistacjowe szpilki i błyszczącą marynarkę żeby było light i crystal ;) Wiem,wiem biednie w porównaniu z oryginałem ,ale jak Wam się podoba?
Zdjęcia JerzyK






Marynarka ,czarne szpilki Vintage
Spódnica vintage DIY
Gorset Max Mara sh
Futerko RI
Pistacjowe szpilki sh
Kolia,kolczyki prezenty

Piosenka w klimacie ejtizzz. O jakże życiowym niestety przypadku miłości...

19 komentarzy:

  1. piękny zestaw ;) spódnica z gorsetem wygląda jak jedność a naszyjnik świetnie dopełnia całość

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubie zieleni, ale na Tobie fajnie wyglada.
    A co do piosenki to hmm maksymalnie przyzwyczaiłam się do wersji mansona

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, dziewczyno, ale jesteś zgrabna. Kolory dobrane perfekcyjnie... no i Max Mara robi wrażenie, świetny łup!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana rewelacyjnie wyglądasz!
    Pięknie Ci w zieleni.
    Zazdroszczę Ci tych twoich wintydżowych perełek!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie preferuję wersję "Crystal".
    Ten mix zieleni jest doskonały

    OdpowiedzUsuń
  6. Wersja bez futerka jest znakomita i ten kolorek świetnie tobie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny zestaw, piękna kombinacja zieleni, rewelacyjna figura - doskonałość!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętam te seriale...tyle cudnych strojów tam było....ja oglądałam właśnie dla nich....ale wyszperałaś perełki....gorset super i buciki / ja jeszcze nigdy w sh butów nie kupiłam /...śliczna całość....pięknie...świetna fryzyra....

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za miłe spotkanie Anulko :), powtórka byłaby mile widziana :>

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wierzę że jestem tu pierwszy raz...
    czytam, patrzę, sumuję: ogień nie kobieta! brawo:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dałaś czadu! Wszystko mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne zdjęcia i outfit :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz wspaniałą figurę! gorset i jego kolor są niesamowite, strasznie podobają mi się buty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fantastyczne fotki, cudnie pozujesz ;))
    bardzo fajnie skomponowany zestaw

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz w tej zieleni - sukienka jest zachwycająca. Z marynarką super zestawienie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten zestaw jest boooski... jestem pod wrażeniem:)A marynarka jest cudowna:)

    OdpowiedzUsuń