piątek, 1 października 2010

Groszkowy Wytwór Mych Rąk

Groszki lubię, podobno będą modne. To akurat powód ,by nie nosić ich za często ;)  Znalazłam w domowych zapasach dwa materiały jeden w grochy drugi w groszki. Pomyślałam, że opaśnica w drobne groszki będzie zabawnie wyglądała i jestem zadowolona z efektu :) Spódnica  o prostym fasonie urozmaicona jedynie kontrafałdą. Moje rączki z przyjemnością uszyły :) Przepraszam za wrażenia estetyczne dotyczące mojej twarzy,tak kupiłam za jasny podkład i wyglądam jak figura woskowa ;) dopiero na zdjęciach to zauważyłam ;)
Jak Wam się podoba? Czekam na opinie!
Zdjęcia tradycyjnie Kazio Bat









Spódnica Tulipanna DIY
Szpilki Vintage
Bluzka (miała kiedyś rękawy ;) ) sh diy
Pasek SH
Marynarka H&M

Mam bardzo nerwowy tydzień, nieprzyjemny, niech się już szybciej kończy :(
Sama sobie wrzucam na rozweselenie kawałek Juniora Stressa :) i pozdrawiam Szafiarki Drogie ! Miłego weekendu :)

19 komentarzy:

  1. Junior!!!! Uwielbiam go!!<3 spódnica śliczna, masz talent. szkoda tylko, że przeczytałam "gruszkowy wytwór" i przez dobrą minutę zastanawiałam się, o co chodzi

    OdpowiedzUsuń
  2. Gruszkowy heheh :D dobre !
    ŻuŻu ja też darzę go sympatią ,fajne koncerty daje. Już jakiś czas temu zauważyłam,że obracamy się chyba w podonych klimatach muzycznych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka i spódnica są prześliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Slicznie a kolor spodnicy jest powalajacy ;D

    http://subiektywnie1606.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie Ci wyszła ta spódnica, bardzo mi się podobasz w niej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wooooooooooooow bombowa ta kieca! ale buty genialne ten kształt , super:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oszałamiająco to mało powiedziane, wielbię Cię za ten strój! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. hehhe Kochana,wybaczam,wypadki sie zdarzaja :D wazne,ze naprawilas swoj blad :D :* co do spodnicy to bardzo mnie zauroczyla,raz ,ze te groszki,dwa ,ze idealnie na Tobie lezy,a trzy ,ze to Twoje dzielo,az niemozliwe co? ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi się podoba, super spódnica

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ zdolna z Ciebie kobitka!
    Spódnica świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj, widzę, że jesteś z Warszawy. Od dłuższego czasu obserwuję Twoje stylizacje na Stylistka.pl.
    Kurcze! Szkoda, że odchodzisz, ale z drugiej strony masz TEN BLOG! Uwielbiam Twoje "zabawy modą", jeżeli mogę to tak nazwać. Bardzo chciałabym Cię poznać, a przy okazji trochę Cię naśladować. Odezwij się do mnie, jeżeli będziesz chciała. Pozdrawiam, Sylwia.

    Moje GG; 1185619.

    OdpowiedzUsuń
  12. śWIETNA spódniczka....zdolna i pomysłowa dziewczyna z Ciebie ...i bluzeczka też ładna...w jakim konkursie startujesz?...coś przeczytałam i chcę zagłosować!

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialnie wyglądasz Tulipanko!!! Zazdroszczę kreatywności :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję wszystkim ! To super ,że się Wam podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo orginalna spódnica ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zestaw na drugim zdjęciu prezentuje się rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna ta spódnica, i całosć nieźle sie prezentuje;)

    OdpowiedzUsuń