niedziela, 26 września 2010

Szpilki Z Szafy Carrington'ów ;)

Rutynowa wizyta w pobliskim ciucholandzie zakończyła się natrafieniem na skarb... zakopany na dnie mało przyjemnie wyglądającej skrzyni z dziwnymi butami. Zobaczyłam coś czerwonego i jakież było moje zaskoczenie kiedy ujrzałam te oto zgrabne szpileczki. Czerwone,oj dawno polowałam na ten kolor ,zwłaszcza na taki strażacki odcień. Zachwyciły mnie detale czyli falowane wycięcie w okolicach pięty, złoty łańcuszek na samej pięcie z tyłu i czadowa złota połowa szpilki... Padłam rażona miłością ! :D ril wintydż jak z Dynastii, uwielbiam rzeczy z lat 80tych. Niestety trochę trudno zrobić sensowne zdjęcie oddające ich urok. Tu dodałam je do czarno-szarego zestawu na wieczorne wyjście z Ukochanym.
Zdjęcia Kazio Bat

 Żakiet H&M
Sukienka H&M sh
Sweter,szal SH
Czapa RESERVED
Rajty F&F
Biżu prezenty


Miła dla ucha ,pozytywna w przekazie pioseneczka :

17 komentarzy:

  1. Skarby prawdziwe odnalazłaś w tym ciucholandzie !
    Dziękuję za ciepły komentarz, ja również Cię uwielbiam:) Chyba nadajemy na tych samych falach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Loooove it :))))

    http://minnja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. te czerwone szpile są bardzo sexi:)myślę że stworzysz w nich nie jeden ciekawy outficik:)

    OdpowiedzUsuń
  4. iście fantazyjny fason

    OdpowiedzUsuń
  5. oj robią wrażenie! lata '80 to był niezwykły czas modowy...

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześlicznie śliczne! Cudeńka! I jakie szczęście, że Twój rozmiar!!

    OdpowiedzUsuń
  7. buty świetne.... vintage czyli coś co kocham....
    mam czarne szpilki o podobnym fasonie i też nie mogę uchwycić, na zdjęciach, ich prawdziwego piękna... wychodzą na niższe niż w rzeczywistości:/

    a tak w ogóle to zakochałam się w żakiecie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. to niezły łup, można się w nim zakochać

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne buciki...ale wyszperałaś! Ta szarość z czernią i dodatek czewieni...super...a lata 80 były świetne....i mimo ,że na rynku było ciążko to zawsze było coś nowego....wtedy zaczęła "królować" czerń....w 85 zdobyłam pierwsze czarne rajstopy i czarną ażurową blizkę do czerwonej spódnicy...fasjne lata...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam czerwone szpilki ^_^ Sama znalazłam swoje ukochane jakieś dwa lata temu ^_^ Te Twoje są pikne ^_^

    OdpowiedzUsuń
  11. Oo w mordę, piękne są !
    Żakiecik świetny.

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne buciki,czerwone szpilki to jeden z najlepszych wynalazków w modzie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ehh.... cudowne buty:)) i świetnie dobrany zestaw

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie szarości z mocnym akcentem. I te nieregularne formy (sweter) i ciekawe faktury (żakiecik) też :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz, żakiet jest cudny! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawe te buciki, chociaż fanka takich nie jestem. za to ten żakiecik jest swietny, co chyba juz wcześniej pisałam;)

    OdpowiedzUsuń