środa, 19 grudnia 2012

Snieżna pantera

Witajcie,
Śniegu coraz więcej. O ile będąc na rodzinnym Podlasiu uwielbiam biały krajobraz nie zmącony miejskim brudem, roztopiony chemiczną solą, o tyle w Warszawie śnieg jest nie do zniesienia. Na szczęście mam wielki i piękny park tuż za osiedlem, na którym mieszkam więc mogę nacieszyć oczy tą mniej miejską formą zimy. Sztuczne futro miałam na sobie ostatni raz w przedszkolu, pamiętam je było piękne, błękitne z wyszytym misiem, kapturem i wielkimi obijającymi się o kolana bąblami :) Uwielbiałam je! W ubiegłym roku będąc w pracy przy kręceniu jakiegoś filmu reklamowego pewnie, w New Look znalazłam zwierza w ciapki, przymierzyłam i poczułam to ciepło z dzieciństwa :) Kupiłam natychmiast i od poprzedniego sezonu to mój zimowy nr 1. W tym roku okrutnie popularny, nad czym trochę ubolewam ;) Do tematu futrzanego dodam, że nigdy przenigdy nie założę futra prawdziwego z wiadomych powodów. Mam też wrażenie, że futra się zdewaluowały. Kiedyś były potwierdzeniem statusu majątkowego, kojarzyły się z dobrobytem, były lansem swoim czasów, ale teraz? Przeżytek.
Lubie futra? Nosicie futra?
Buziaki,
Tulipanna

Futro New Look
Kozaki Lasocki/CCC
Torba, spódnica River Island
Zakolanówki Calzedonia
Sweter, szalik, czapka SH



Zdjęcia by Łukasz

30 komentarzy:

  1. niesamowicie zazdroszczę Ci tego futerka :)

    Zapraszam na KONKURS: http://oczynamode.blogspot.com/2012/11/giveaway-konkurs.html Do wygrania 25 voucherów na okulary przeciwsłoneczne, korekcyjne lub zerówki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wciąż obawiam się kupna takiego furetka w panterę. Ale na Tobie bardzo dobrze leży.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się obawiałam, bo futra generalnie mają tendencję do pogrubiania, ale jeśli futerko jest odpowiedniej długości i "obszerności" to nie rujnuje sylwetki :)
      Pozdrowienia cieplutkie,
      Tulipanna

      Usuń
  3. Podoba mi się :) Lubię zwierzęce wzorki zapodane ze smakiem.
    Prawdziwe futro - raczej za dużo "nie"; jestem przeciwna fermom futerkowym, z wiadomych względów + syf dla środowiska; z dzikich zwierząt, odstrzeliwanych np. w ramach redukcji - mogłabym rozważyć; do gospodarki łowieckiej mam wiele zastrzeżeń, ale też nie jestem zdania, że to absolutne ZŁO. Zastanawiam się też, czy nie lepsze dobre, jakościowe naturalne futro, które się nosi przez pokolenia, czy poliestrowe futrzaki, które się zniszczą po paru latach, a ich produkcja tez do czystych i "ekologicznych nie nalezy. Za dużo tych dylematów :) w sumie czysto teoretycznych, bo na takie futro będące wyznacznikiem statusu, nie stać mnie, a jak mam do wyboru badziewne futerko z królika i z poliestru - wybieram poliester ;)
    Nie widziałam, że jesteś z Podlasia :) skąd konkretnie? Spędziłam dwa niesamowite lata w Białowieży ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację dylematów w tym temacie naprawdę wiele... ;/
      Tak jestem dumną Podlasianką :) Urodziłam się w małym, uroczym miasteczku z bardzo bogatą historią, które położone jest na skraju Puszczy Białowieskiej. Nazywa się Kleszczele. Jeśli byłaś w Białowieży (którą kocham tak swoją drogą) to jakieś 30km. W Hajnówce chodziłam do liceum, pewnie też kojarzysz to miasto:) Ciekawe co robiłaś w Białowieży, niech zgadnę, pewnie badania naukowe?
      Buziaki i pozdrowienia,
      Tulipanna

      Usuń
    2. Haha, przez Kleszczele jeździłam mnóstwo razy :) Kolega miał tam powierzchnie. Hajnówkę też oczywiście znam. Baru u Wołodzi już podobno nie ma? Tyle lat tam nie byłam.
      W Białowieży owszem, pracowałam, nazwijmy to naukowo ;) Teraz chętnie odwiedziłabym z sentymentu; chociaż byłam w tym roku na chwilę i powiem szczerze - przeraziła mnie ilosć reklam, infrastruktury, fastfoodów i pamiątek - kiedyś aż tyle tego nie było.
      Dziękuję za miły komentarz, wszystkiego dobrego :)

      Usuń
  4. genialna stylizacja
    moze obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, zimowy zestaw! A pantera wybornie ożywiona soczystym niebieskim kolorem :)
    WESOŁYCH ŚWIĄT oczywiście! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna panterka. Ślicznie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja, czapka szczególnie mi się podoba. Takie ośnieżone drzewa są niesamowicie fotogeniczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki dziewczyny :) U Was zawsze fajne zdjęcia <3
      Pozdrawiam
      Tulipanna

      Usuń
  8. super zestaw, bardzo podoba mi sie ten kozuszek :)
    wesolych swiat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to czytać :) cieszę się i dziękuję!
      Pozdrawiam ciepło,
      Tulipanna

      Usuń
  9. wyglądasz świetnie, a futerko bajeczne!

    Zapraszam do siebie http://wpierwszymrzedzie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie zestawiłaś to panterkowe futerko, super to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  11. Panterka świetnie harmonizuje z niebieskim kolorem. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne futro!

    http://fashionbymonika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie zestawiłaś to panterkowe futerko, super to wygląda. nexian android

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi dear, how are you?
    Love this outfit, the bag is stunning! :)
    kiss

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blog:) subskrybuję i zapraszam do subskrypcji mojego bloga:)
    http://ladyisfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post ! :)
    dusskaa.blogspot.com/ - zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń