niedziela, 23 stycznia 2011

Odlotowa Głowa !

Dziś pokazuję Wam zdjęcia tego co miałam na głowie dokładnie rok temu :) To nie prawda ,że krótkie włosy dają małe pole manewru w ich układaniu oraz tworzeniu fryzur. Trzeba tylko dać ponieść się fantazji. :)            
IrokezoooooStraszliwyyyy :D 



Romantyczne Loczki z Różowym Piórkiem







                             Stylowy Wał z Zielonym Piórkiem Trochę Jak Kapelusik z Włosów ;)



 Która propozycja przypadła Wam do gustu najbardziej ?
Zdjęcia Uliszka

Do słuchania klasyka mego kochanego roots reggae. Niesamowity set -Denis Brown przy akompaniamencie mego ulubionego riddimu Revolution granego przez legendarny duet rytmiczny Sly(bębny)&Robbie(bas)

18 komentarzy:

  1. Ja jestem zdecydowanie za 2 :) Uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnia fryzura jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne fotki :)
    W każdej fryzurce jest Ci ładnie ale pierwsza the best ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja stawiam na fryzurkę nr 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi najbardziej podoba się ta 1, bo jet najbardziej zadziorna, a trzecia też może być :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 2 i 3 są urocze, a 1 to normalnie ma pazurrrr :D Super!

    OdpowiedzUsuń
  7. szalone fryzury na szalonej głowie:)
    wszystkie mi się podobają bo każda z nich jest inna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. a kto mówił ze krótkie włosy to ograniczenie?? Krótkie włosy daja najwieksze pole do popisu, bo przy długich mażna je jedynie upiąć, a przy krótkich.. mozna zaszaleć po prostu;)

    Spódniczka właśnie jets do poprawy bo jednak za krótka-za bardzo ja do góry znosi, ale trzeba sobie jakos radzić, bo nigdzie w sieciówkach nie moge takiej znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za odwiedziny. :) Pozwalam sobie dodać do obserwowanych. Świetna ta fryzurka. A co do pasków - także ich nie cierpię. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. irokez!!! - może trudny do utrzymania na głowie, ale za to jaki niesamowity

    OdpowiedzUsuń
  11. 2 i 3 sa fantastyczne! śietnie Ci w loczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Och, ja uwielbiam swoje krótkie włosy! Za nic nie wrócę do starej długości. Można zrobić z nimi tyle rzeczy, że się nie śniło! Wystarczy mieć dobry pomysł :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    ps. dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fryzury po prostu fenomenalne !

    OdpowiedzUsuń